IT HelpDesk operátor – Veszprém

IT HelpDesk operátor munkatársat keresünk veszprémi munkavégzéssel az Invitech Megoldások Zrt.-hez, amely az Invitel Csoport tagjaként egyedülálló tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció, az IT-, adatközponti és felhőszolgáltatások területén.

Főbb feladatok

  • Közép és nagyvállalti ügyfeleink első szintű informatikai és telekommunikációs támogatása;
  • Telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentések fogadása, feldolgozása és megoldása;
  • Szükséges esetben a feladatok továbbítása a megoldó csoportok felé;
  • Folyamatos kapcsolattartás a felhasználókkal, megoldókkal és telekommunikációs partnerekkel;
  • Aktív részvétel a csapat munkájában.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Középfokú végzettség;
  • Aktív angol nyelvismeret szóban és írásban;
  • Hálózati és Hardware alapismeretek;
  • Microsoft operációs- és MS Office rendszerek alapos ismerete;
  • Kiváló kommunikációs képesség (szóban és írásban) és ügyfélközpontú attitűd;
  • Jó problémafelismerő- és megoldó képesség;
  • Csapatmunkára való képesség;
  • Hajlandóság eltérő műszakokban történő munkavégzésre (7/24).

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Hasonló területen szerzett munkatapasztalat;
  • Nagyvállalati ügyfelek távoli IT támogatásban szerzett tapasztalat;
  • IT management rendszerek ismerete (IBM SCCD, BMC Remedy);
  • Windows és hálózati kompetenciák (MCSA, CCNA);
  • ITIL IT Service Management ismeretek.

Állás adatai

Pozíció pontos megnevezés: IT HelpDesk operátor – Veszprém
Munkavégzés helye: Veszprém
Szakterület: ICT
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: IT HelpDesk operátor – Veszprém